Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

Μπερλουσκόνι: Είμαι αθώος

Μπερλουσκόνι: Είμαι αθώος

Σε ανακοίνωση που εξέχδωσε μετά την καταδίκη του για το σκάνδαλο Ρούμπι-Γκέιτ, ο πρώην Ιταλός πρωθυπουργός, Σίλβιο Μπερλουσκόνι μεταξύ άλλων ανέφερε:
«Ήμουν βέβαιος ότι η δικαστική απόφαση δεν θα ήταν αρνητική διότι δεν υπήρχαν ενοχοποιητικά στοιχεία. Αντιθέτως, όμως, εκδόθηκε μια βαρύτατη απόφαση με στόχο να αποκλεισθώ από την πολιτική ζωή. Δεν είναι μόνον μια σελίδα κακής δικαιοσύνης, είναι και μια προσβολή προς όλους τους Ιταλούς που με εμπιστεύθηκαν και στήριξαν την στράτευσή μου υπέρ της χώρας.

Εγώ, όμως, για μια ακόμη φορά, εννοώ να αντισταθώ στον κατατρεγμό αυτό, διότι είμαι απολύτως αθώος και δεν θέλω σε καμία περίπτωση να εγκαταλείψω την μάχη μου να μετατρέψω την Ιταλία σε μια πραγματικά ελεύθερη χώρα».

http://www.madata.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου