Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

Διαβάστε γιατί Δεν Πρέπει να ποντάρετε σε νίκη της Κατερίνας Στικούδη στο σόου χορού!

Γράμμα αναγνώστη έλαβε πριν από λίγο το... mail του zoomnews σχετικά με τον αποψινό τελικό του σόου χορού και την φιναλίστ του ηθοποιό, τραγουδίστρια, μοντέλο και παρουσιάστρια Κατερίνα Στικούδη.
Στο γράμμα επισυνάπτονται μία φωτογραφία και ένα κείμενο τα οποία και σας παρουσιάζουμε αποκλειστικά:
" Αγαπητό μου Κατερινάκι,
σου εύχομαι από καρδιάς καλή επιτυχία στον τελικό του Dancing With The Stars 4.
Ελπίζω να είσαι εσύ η μεγάλη νικήτρια απόψε και η καριέρα σου να πάρει επιτέλους την πορεία που της αξίζει.
Θα ξενυχτίσω και θα προσεύχομαι για να χορέψεις υπέροχα και κυρίως για να μη σου συμβεί κανένα ατύχημα πάνω στη σκηνή.
Να ξέρεις ότι πάντα στη σκέψη μου είναι εκείνη η μαγική νύχτα που πίναμε μαζί το κρασάκι μας...
Σου δίνω την ευχή μου. Με τη νίκη κούκλα μου!
Ειλικρινά δικός σου,
ΕΠΙΤΙΜΟΣ
Υ.Γ. Μαζί με την επικείμενη αποψινή σου νίκη, εύχομαι να έρθει επιτέλους και η ανάπτυξη στη χώρα μας! Να μου φιλήσεις τον Αντώνη το Σαμαρά! "

http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου